Websitegeheimen

Is dit herkenbaar?

  • Je hebt zelf jouw eerste website gebouwd, maar beseft nu dat het niks oplevert.
  • Jouw website is niet meer dan een visitekaartje.
  • Jouw website wordt wel bezocht, maar er neemt niemand contact met je op.
  • Je hebt het gevoeld dat het op jouw website anders kan, maar je weet niet hoe.
  • Mensen helpen zit in je dna, maar je weet niet hoe hoe je dat op jouw website duidelijk moet maken.
Geluksmaker - werken op de bank
undraw_going_up 600x400

Hoe zou het voelen als...

  • je wél bezoekers op je website krijgt.
  • je wél klanten uit jouw website haalt.
  • je de klantreis van jouw bezoekers kent.
  • je begrijpt hoe je bezoekers ervan kunt overtuigen dat ze jou nodig hebben.
  • jouw aanbod aansluit bij de hulpvraag van jouw doelgroep.
  • je weet hoe je bezoekers kunt helpen om de juiste keuze te maken.

Websitegeheimen

Weg met onzeker hopen dat je klanten via je website krijgt.

In dit programma help ik je inhoudelijk een website te maken die klanten oplevert. Je leert hoe je een goede basis neerzet, hoe je bezoekers op je website krijgt en hoe je van die bezoekers klanten maakt.

Na afloop van het programma kijk je compleet anders naar websites.

 

Voor wie is het?

  • je wél bezoekers op je website krijgt.
  • je wél klanten uit jouw website haalt.
  • je de klantreis van jouw bezoekers kent.
  • je begrijpt hoe je bezoekers ervan kunt overtuigen dat ze jou nodig hebben.
  • jouw aanbod aansluit bij de hulpvraag van jouw doelgroep.
  • je weet hoe je bezoekers kunt helpen om de juiste keuze te maken.

De modules

Module 1. Doelgroep

Ik bekijk wat er verandert kan worden om het krijgen van klanten via de website te verbeteren.

Module 1. Doelgroep

Ik bekijk wat er verandert kan worden om het krijgen van klanten via de website te verbeteren.

Module 1. Doelgroep

Ik bekijk wat er verandert kan worden om het krijgen van klanten via de website te verbeteren.

Module 1. Doelgroep

Ik bekijk wat er verandert kan worden om het krijgen van klanten via de website te verbeteren.

Module 2: Inhoud website

De uitkomsten van de websitescan bespreek ik online met je. Dit is een gesprek van ongeveer 45 minuten.

Module 3: Vormgeving

Je krijgt concrete tips en handvatten op het gebied van neuromarketing om klanten te krijgen via jouw website.

Module 4:

Ik maak een schermopname van ons gesprek. Zo hoef je geen aantekeningen te maken en kun je alles nog eens rustig terugkijken.

voor € 197 (excl. btw)

'Wat levert mij dat programma dan op?'

Veel gestelde vragen

Jazeker. Ik kijk alleen naar de voorkant van jouw website en geef vervolgens advies met mogelijke verbeteringen.

De aanpassingen kun je zelf doen of laat het door je webbouwer doen.

Nee, je krijgt geen geschreven advies. Tijdens het gesprek laat ik je namelijk ook zien wat er beter kan en waarom. Daarom maak ik een schermopname. In een geschreven verslag kun je minder goed zien wat ik bedoel.

Het optimaliseren van een website gebeurt niet zomaar. Of het aantal aankopen verbetert is afhankelijk van veel verschillende factoren samen. Bovendien heeft dit heeft tijd nodig.

Mocht er binnen 3 maanden geen enkele verbetering zijn, dan krijg je gratis een 2e sessie. En bekijk hoe de adviezen op de website zijn doorgevoerd.

Je krijgt van mij een factuur. Je kunt dan via iDeal afrekenen of het bedrag overmaken. Na betaling plannen we een afspraak in.

Mijn streven is om op werkdagen binnen 24 uur, maximaal 48 uur na betaling contact met je op te nemen om een afspraak in te plannen.

Hi Tamara,

Super bedankt voor de website scan. Ik vond de websitescan heel erg waardevol. De tips die ik heb ontvangen over de indeling van mijn menu. Eventuele mogelijke opties over de indeling van mijn webshop / online leeromgeving en online lessen heeft me ruimte gegeven om weer met de website aan de slag te gaan. Juist door iemand buiten je bedrijf even mee te laten kijken, ervaar je weer meer inzicht in de logische volgorde van je website. Het spinnenweb aan linkjes en call to actions etc. Super Tamara! Dankjewel!

Joyce Mol
Mind Events Factory

Ik ben sinds kort ondernemer en mijn website staat online. Ik heb Tamara van Geluksmaker gevraagd om naar mijn website te kijken. Ik kreeg gelijk een super leuke reactie en binnen een paar dagen kreeg ik een Word document met daarop de adviespunten met een screenshot en duidelijke uitleg. Ik ben blij dat ik het heb gevraagd aan Tamara de adviespunten waren erg waardevol voor mijn website.

Sanne Bak
Studio Magpie

Tamara deed een website scan met mij. Ik had al ruim 20 jaar (denk ik) dezelfde website en die liet niet meer goed zien wie ik ben en wat ik nu klanten te bieden heb. Zij liet mij zien hoe ik al met eenvoudige zaken een verschil kan maken in mijn website. Door meer met heldere knoppen en visuals te gaan werken kan ik de teksten aanvullen. Dan vertegenwoordigt die site in no time meer wie ik ben en kan ik daarmee ook klanten aan trekken. Wie wil dat nu niet?

Het gesprek gaf mij het inzicht dat ik voor sommige zaken toch echt een externe moet inhuren omdat ik zelf blind ben voor een aantal zaken. En laat ik dat nu ook precies ook met mijn klanten doen, inzicht en mogelijkheden geven. Dank voor je support met de scan.

Ingeborg van Meggelen
Nèt even anders

Geluksmaker - website bouwen in camper 600x810

Wie ben ik?

Ik ben Tamara Spiekstra en ik help ondernemers met hun website op verschillende vlakken.

De techniek daar wordt ik heel erg blij van. En ook de errors en witte schermen ga ik niet uit de weg. Ik kan mij enorm vastbijten in een probleem of het bouwen van iets dat ik nooit gedaan heb.

Maar waar ik écht enthousiast van word, is het inzetten van neuromarketing op een website.

Ik zeg ook vaak "Een mooie website is leuk, maar je hebt er niets aan. Het is veel belangrijker om een website te hebben waarin jouw doelgroep zich herkent en vervolgens de juiste weg wijst."

Het is dan ook mijn missie om mijn klanten te helpen aan een website die wél klanten oplevert.

Wil je meer weten?

Neem dan contact met mij op. Ik beantwoord graag jouw vragen.